V důsledku šíření epidemie koronaviru bychom vás chtěli seznámit s postupem pro případ dočasného odstavení a následného obnovení vašeho kávovaru z provozu.
Dbejte prosím na doporučení, uvedená na následujících řádcích, pokud budete nuceni z interních důvodů nebo na základě požadavku orgánů státní správy odstavit váš kávovar z provozu.
Zvláště u delších provozních přestávek je důležité dbát na pokyny uvedené v návodu k obsluze kávovaru, přídavných zařízení a příslušenství. Pokud by toto bylo zanedbáno, mohlo by dojít k tomu, že zbytky mléka a jiných produktů (kávy, kávové sedliny, čokoládového prášku) mohou být během odstávky napadeny plísní nebo hmyzem. V takovém případě nelze přístroj znovu zprovoznit!
Pokud budete provádět odstávku vašeho kávovaru z provozu na delší dobu, doporučujeme vám dodržet tento postup. Vezměte prosím na vědomí, že náležitá příprava odstávky musí odpovídat příslušnému zařízení a druhu jeho vybavení.
Kávovar
Pokyny k vodním filtrům
Chlazení mléka a zařízení Cup & Cool
Obnovení provozu kávovaru
Při delší odstávce kávovaru doporučujeme každé 2 dny provádět tyto úkony:
Tento manuál je použitelný pro automatické i pákové kávovary všech typů a značek.
Doporučení týmu Tchibo Coffee Service CZ: Nezapínejte kávovar teprve v den znovuotevření provozovny. Ověřte funkčnost kávovaru předem a v případě potřeby objednejte servisního technika.
Tým Tchibo Coffee Service CZ
Telefon: +420 720 061 080
E-mail: servis@tchibo-coffeeservice.cz