Jak zvýšit prodej kávy na čerpací stanici

Drtivá většina čerpacích stanic neustále vylepšuje svou nabídku doplňkového sortimentu, aby mohla nabídnout svým zákazníkům více možností. Dává tedy smysl, že s narůstajícím trendem v oblasti kvalitní kávy může být jedním ze způsobů, jak mohou čerpací stanice zvýšit svůj celkový prodej, moderní řešení v podobě samoobslužného kávového koutku Tchibo2Go.

Pět jednoduchých kroků, které pomohou zvýšit prodej kávy:

1.Vyberte správné místo

Zákazníci čerpacích stanic jsou na cestách, nakupují palivo, takže se nabízí, aby ke svému nákupu spontánně přidali i kávu. Proto je velmi důležité umístit nabídku kávy na vhodné místo, spolu s přitažlivě vypadající reklamou, která upoutá pozornost. Skvělé dobře viditelné místo pro kávový koutek je naproti vchodu do obchodu nebo přímo u pokladní zóny. Výběr kávového koutku Tchibo2Go, lze přizpůsobit dle možností vybraného prostoru. Největší model je vysoký 240 cm a široký 125 cm, zatímco nejmenší verze má výšku 160 cm a šířku pouze 73 cm.

2. Vytvořte výhodnou nabídku s občerstvením

Káva spolu se sladkým pečivem nebo obloženou bagetou vytváří na cestách dokonalou souhru. Podpořte u svých zákazníků chuť na něco dobrého a nabídněte jim občerstvení s kávou za zvýhodněnou cenu. Stálou nabídku lze ozvláštnit i nápaditými sezónními specialitami.

 

3. Přizpůsobte propagační akce

Rozhodnutí nabízet kávu, nemusí nutně znamenat, že si přiberete práci a starosti navíc. Mnoho automatických kávovarů je vybaveno telemetrií (tzn. dálkovým přístupem k datům). Můžete tak jednoduše získat cenné informace a pravidelné reporty o odběrech a prodejích kávy, časové vytíženosti kávovaru nebo jaký nápoj je nejoblíbenější.  Pomocí těchto informací můžete optimalizovat své propagační akce. Mezi osvědčenou klasiku patří např. happy hour, kdy zákazníci dostanou velkou kávu za cenu malé.  Cenové zvýhodnění je dokonalým prostředkem pro odpolední slábnoucí prodej kávy.

4. Udržujte kávový koutek čistý, urovnaný a dobře zásobený

Víme, že očekávání ohledně kvality kávy v dnešní době neustále stoupají. Spotřebitelé stále více touží po kávě prémiové kvality a důležitý je i první dojem. To znamená, že kávový koutek i kávovar musí být neustále čistý a káva musí vždy vypadat lákavě a lahodně chutnat. K tomu, aby kávový koutek působil přehledně a srovnaně pomáhají drobnosti, jako jsou pěkné košíky na doplňkový sortiment, praktické podavače na kelímky nebo integrovaný odpadkový koš.

5. Další výhody, díky nimž se zákazníci budou rádi vracet

Skvělým tipem, jak zvýšit prodej kávy může být také zajímavá výhoda kvůli, které se zákazníci rádi budou vracet. Nabídněte svým zákazníkům například ochucený sirup do kávy, výběr různých velikostí nápoje nebo věrnostní kartu s možností kávy zdarma nebo jiného benefitu.

Pokud uvažujete o prodeji kávy nebo přehodnocujete svou současnou nabídku na své čerpací stanici, navštivte náš web nebo zavolejte našemu přátelskému týmu.